تفاوت عاشق بودن و کسی را دوست داشتن


پست ایندفعه با پست های سابق کمی متفاوته...مقاله ی زیر رو در یک مجله خوندم ،بد ندیدم اینجا بگذارم تا شما هم استفاده ببرید.ارزش خوندن رو داره:


بین کسی که عاشق شده است و کسی که تنها شخصی را دوست دارد تفاوت هایی است نکات زیر به شما کمک میکند تا این تفاوت را درک کنید:
*هنگام دیدن کسی که عاشق او هستید تپش قلب شما زیاد شده و هیجان زده خواهید شد،اما هنگامی که کسی را می بینید که او را دوست دارید احساس سرور و خوشی می کنید.
* هنگامی که عاشق هستید زمستان در نظر شما بهار است ولیکن هنگامی که کسی را دوست دارید زمستان فقط زمستانی زیباست.
*وقتی به کسی که عاشقش هستید نگاه می کنید خجالت می کشید ولیکن هنگامی که به کسی که دوستش دارید می نگرید لبخند خواهید زد.
*وقتی که در کنار معشوقه ی خود هستید نمی توانید هر آنچه را در ذهن دارید بیان کنید اما در مورد کسی که دوستش دارید شما توانایی آن را دارید.
*در مواجه شدن با کسی که عاشقش هستید خجالت می کشید و یا حتی دست و پای خود را گم می کنید اما در مورد کسی که دوستش دارید راحت تر بوده و توانایی ابراز وجود خواهید داشت.
*شما نمی توانید به چشمان کسی که عاشقش هستید مستقیم و طولانی نگاه کنید اما می توانید در حالی که لبخند بر لب دارید مدت ها به چشمان فردی که دوستش دارید نگاه کنید.
*وقتی که معشوقه ی شما گریه می کند شما نیز گریه خواهید کرد اما در مورد کسی که دوستش دارید سعی در آرام کردن او می کنید.
*احساس عاشق بودن و درک آن از طریق نگاه کردن است اما در درک دوست داشتن بیشتر از طریق شنوایی است" از طریق ابراز علاقه به صورت کلامی"
*شما می توانید یک رابطه ی دوستی را پایان دهید اما هرگز نمی توانید چشمان خود را بر احساس عاشق بودن ببندید چرا اگر که این کار را بکنید عشق همچون قطره ای در قلب شما و برای همیشه باقی خواهد ماند.
مطالب بالا اگرچه تا حدود زیادی درست هستند اما به خاطر داشته باشید که مطلق نیستند و اصولا انسانها و احساسات آنها پیچیده تر از این گونه تحلیل ها هستند.
نظرات 6 + ارسال نظر
یاس پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ق.ظ http://boyeyaas.persianblog.com

سلام شادی جونم.خوفی؟؟؟؟؟؟؟ممنون بهم خبر دادی..شادی جان متن خوبی بود مخصوصا که با اپ دو پست قبل منم هم خوانی داشت.ولی می دونی همه ی اینا در عمل صادق نیست........الان خیلی سخته تشخیص بدی......نمی دونم خودت شخصا تجربه کردی یا نه!!!! ولی تنها کسی که خیلی دوستش داشتم اینو برام به یادگار گذاشته (((((((((عشق تو را به نگاهی اشنا می کند و دوستی با سلامی.......دوستی به دروغی تمام می شود و عشق با مرگی!!!!!!))))))))))

***دوست خوب***( نفت و انرژی) جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:17 ق.ظ http://perind.persianblog.com

ممنون که خبر دادی . خیلی زیبا می نویسی

یاس جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ق.ظ http://boyeyaas.persianblog.com

سلام شادی جونممم.خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من اپ هستم.منتظرتممممممممممممممممم

امیر شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.rams.pesianblog.com

دوست داشتن یعنی ؛ با تو بهتر از اینم که می بینی ..عشق یعنی ؛ با تو همه چیزم که نمی بینی .. دوست داشتن ؛ سهلی نفس کشیدن است .. عشق ؛ سختی نفس بریدن ..دوست داشتن ؛ محاسبه است ..عشق ؛ هر چه بادا باد ..دوست داشتن ؛ فاش ترین گفتگوست ..عشق ؛ مرموزترین سکوت ...سلام مهربون ..منم با اجازه چند فرق بین دوست داشتن و عاشق رو نوشتم ......

ماهان یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.baranvato.persianblog.com/

سلام مهربون..حالت خوبه...کاش تفاوت ها رو حس کنیم...

سفرکرده سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:43 ق.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

به نظر منم خیلی با هم فرق دارن .... خیلی
ولی دستت شما درد نکنه ....
جالب بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد