زمزمه ی عشق


ورودت ناگهانی بود.....ورود ناگهانیت به زندگی من!آشناییمون هم مثل خیلی چیزهای دیگه در مورد تو برام عجیب بود...دیدار اول با دعوا!ترافیک...تاخیر...گرسنگی...تشنگی مفرط.....نگاه جستجوگر من و تو به دنبال هم....سردرگم شدن تو شلوغی برای پیدا کردنت و دعوا....! این اولین دعوای جدی من بود ...و اولین غذا خوردن مشترک بعد از یک دعوای حسابی!!!!!گرفتن دستت زیر بارون...صدای اذان...لحظه ی افطار.....سرما....بخار گرم آش رشته .....لباس خیس بارون.......دست گرمت بر روی شونه های لرزون من.....ایثار تو...پوشوندن لباست به تن سردم ...و خیس شدن خودت زیر بارون.....لرزیدن از سرما و شاید ترسی نا آشنا ........حس عطرتنت بر روی گونه هام....دغدغه ی دیر رسیدن به خونه و تاریکی هوا.....ای کاش میشد زمان رو به عقب برگردوند....

هنوز هم........

 

گهگاهی باز هم نوایی اسم زیبایت را برایم تداعی می کند......و آن وقت است که قطرات اشک همچون باران پاییزی رها می شوند.......تا ببارند...
......هنوز هم می نویسم برایت...... نمیدانم بی تو چه کنم....
نجوا کنان از خود می پرسم ...هنوز هم دوستش داری؟
 

همه زندگی من اون نگاه عاشقت بود...


ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی
رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی
ای که بی تو تک و تنهام توی این غربت سنگی
می دونم بر نمی گردی شدی همرنگ دورنگی
 همه ی زندگی من اون نگاه عاشقت بود
چرا فکر کردی به جز من یکی دیگه لایقت بود ؟؟
...رفتی و ازم گرفتی اون نگاه آشنات رو
واسه من رفتی گذاشتی التهاب لحظه هات رو
حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی
چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی

باور بی یاوری....

بی تو باید...بی تو باید...تا  نفس دارم ببارم....
من برای گریه کردن........شونه هاتو کم میارم

 

منم این خسته دل درمانده
به تو بیگانه پناه آورده
منم آن از همه دنیا رانده
در رهت هستی خود گم کرده
از ته کوچه مرا می بینی
می شناسی اما در می بندی
شاید، ای با غم من بیگانه
بر من از پنجره ای می خندی
با تو حرفی دارم
خسته ام بیمارم
جز تو ای دور از من
از همه بیزارم
جز تو ای دور از من
از همه بیزارم
گریه کن ،گریه،نه بر من خنده
یاد من باش و دل غمگینم
با کی ام دیدی و رنجم دادی؟
من با چشم خودم این می بینم
خوب دیروزی من ،در بگشا
که بگویم ز تو هم دل کندم
خسته از این همه دلتنگی ها
بر تو و عشق و وفا میخندم
با تو حرفی دارم
خسته ام بیمارم
زیر لب می گویم
از تو هم بیزارم
زیر لب می گویم
از تو هم بیزارم