سرگرمی میخواستی...چرا قلب منو عشق منو به بازی گرفتی.......


عاشقی من با تو،نه دیگه تکرار نمیشه
دنیا رم اگه بدی ، دلم ازت صاف نمیشه
تو برو ازین به بعد، خداست که یاورم میشه
نه دیگه "دوست دارم"، محاله باورم بشه

حیف قلبم که یه روز دادمش به تو امانت

چشمای بارونی من کرده بود به چشم تو عادت

به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره
حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره

اصل مطلب اینه که،برو پی کارخودت
هرچی درد و غم و غصه ست، همگی مال خودت
مال خودت

حالا حقته بری یه گوشه و زار بزنی
از غم نبودنم، هی داد و فریاد بزنی

*****************
دلت میخواد،میخواد بری
وقتی چشات رو هم میره
زبونتو مار بگزه
وقتی داره دروغ میگه
نوبتیم باشه دیگه
این دفعه نوبت منه
نقشه ای که دارم برات
ریشه تو از جا میکنه

نظرات 4 + ارسال نظر
والنتین یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.zhuanita.persianblog.com

سلام . من آپم . مرسی که سر زدیی. من برگشتم . بیا . منتظرم . یا حق .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام.چرا این قدر نفرین آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

سارا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.TahChin.MihanBlog.Com

سلام
واقعا وبلاگ بی نظیری داری. حتما ۱ سر به من بزن;)

. چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ق.ظ

.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد